Internetu silna strona – i słaba

Większość ogłoszeń, na które trafimy, będzie w różnym stopniu nieaktualna. Ogłoszeniodawcy często zapominają uaktualniać informacje o tym, czy dom jest nadal w sprzedaży. Warto to wiedzieć, zanim zaczniemy dzwonić lub pisać w sprawie ogłoszeń, aby się nie rozczarować.

Wykorzystajmy ogłoszenia, by zrozumieć, jakie domy czy mieszkania są dostępne w zamian za określone pieniądze. Porównujmy je ze sobą. A w miarę możliwości najlepiej weryfikujmy obietnice, odwiedzając biura sprzedaży i budowy.

Pomocne może się także okazać zaangażowanie kompetentnej osoby, która jest doświadczona w tematach technicznych czy na przykład prawnych. Pamiętajmy, że skoro jesteśmy gotowi zainwestować kilkaset tysięcy złotych w dom lub mieszkanie, to nie oszczędzajmy kilku tysięcy na wsparciu eksperta, który pomoże nam ocenić jakość oferty.

Wykorzystajmy siłę rekomendacji

Zapytajmy członków rodziny, przyjaciół znajomych, o to, co czuli i myśleli w różnych momentach, gdy szukali domu i go kupowali. I o to, z czego wynikały te emocje i przemyślenia.

Nadstawmy uszu i szukajmy spontanicznych i szczerych, jakby naturalnych, rekomendacji innych ludzi zarówno z branży mieszkaniowej, jak i spoza niej. Warto notować nazwy firm deweloperskich, o których mówi się dobrze. Nawet jeśli wyprzedała się bieżąca oferta, to może deweloper ma w planach kolejną inwestycję, na którą będziemy mogli zaczekać.

Zasięgnijmy opinii w Internecie (np. na grupach Facebookowych, forach, itd.) na temat różnych deweloperów. Pamiętajmy jednak, aby próbować w miarę możliwości odsiewać prawdziwe i wartościowe opinie od tych nieprawdziwych, nieaktualnych lub treści typowo reklamowych. Ostateczna weryfikacja internetowych opinii będzie jednak możliwa dopiero po bezpośrednim kontakcie z deweloperem i jego inwestycją.

Przeczytaj też:

Metr (kwadratowy) metrowi nie równy

Metr (kwadratowy) metrowi nie równy

Średnia cena za metr kwadratowy mieszkania Jednym z takich ułatwień jest pojęcie “ceny za metr kwadratowy”, stosowane często w ogłoszeniach i reklamach. Osoby zainteresowane zakupem nieruchomości mogą dzięki niemu szybko ocenić, czy w ogóle stać je na zakupy w danym...

czytaj dalej
Misja specjalna: nowy dom

Misja specjalna: nowy dom

Nie taki diabeł straszny Oferta nowej pracy na drugim końcu miasta? Nowy członek rodziny? Takie nowiny mogą przyprawić o zawrót głowy. Podobnie jak myśl o nowym domu. Zwykle potrzeba nowego domu stopniowo dojrzewa w nas stopniowo. Na przykład, gdy coraz bardziej...

czytaj dalej

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, nasze biuro działa w trybie zdalnym do dnia 13.04.2020 r.
Dalej funkcjonujemy w tych samych godzinach, jednak wszelkie sprawy uzgadniamy telefonicznie lub poprzez spotkania online.

Zapraszamy do kontaktu: tel. 666 666 109 lub mail: sprzedaz@homepremium.pl oraz zalecamy stosowanie się do wytycznych epidemiologicznych.